Khamis, 20 Mei 2010

Ejen Seluruh Malaysia Di perlukan

3 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. Rokok Elektronik adalah alat pengganti rokok biasa yang mempunyai sama fungsi seperti rokok biasa tetapi berbeza dari segi kandungan dan bahan-bahan yang berada di dalam rokok biasa.

    Rokok elektronik adalah selamat digunakan dari rokok biasa kerana rokok elektronik tidak mempunyai bahan seperti tar, tembakau, api, karbon monosida, abu(ash), puntung dan sebagainya.

    Keutamaan perlu menghisap rokok elektronik adalah untuk menyelamatkan anda dari 4000 jenis racun yang terkandung di dalam rokok biasa yang boleh menyebabkan pelbagai penyakit berat.

    Keutamaan bagi menyelamatkan "secondary smoker" dari mendapat penyakit dari rokok biasa yang kita hisap dan juga menyelamatkan "keadaan bumi dari terdedah dengan pencemaran udara".

    Dengan rokok elektronik ini juga anda mampu menjimatkan wang, kesihatan, keluarga dan juga bumi anda. Rokok ini juga senang di bawa ke mana sahaja kerana ia seperti rokok biasa sahaja dan rokok ini boleh di hisap di mana sahaja termasuk tempat yang berhawa dingin dan juga ruang yang tertutup kerana ia tidak berbau dan tidak merbahayakan keadaan sekeliling. Hanya anda seorang sahaja yang merasa nikmatnya merokok.
    Rokok ini tidak memerlukan nyalaan api tetapi ia “berasap” kerana asap yang dibentuk melalui proses perwapan dari teknologi mikroelektronik “atomizer” sebagai pemanas kepada “e-liquid” yang terletak pada puntung rokok elektronik yang dikenali sebagai “catridge”.
    Walaubagaimanapun persoalan yang dipersoalkan adalah kandungan “e-liquid” dan asap yang terhasil selamat atau tidak. Ulasan yang ingin dulaskan ialah bahan utama “e-liquid” yang berada pada puntung rokok elektronik “catridge” adalah daripada air bahan perasa “propylene glycol” (biasanya digunakan pada makanan dan perubatan). Kandungan di dalam e-liquid tidak mempunyai bahan kimia yang boleh memudaratkan. “E-liquid” yang terjual di pasaran mempunyai pelbagai perasa dari buah-buahan sehingga pelbagai jenis rasa rokok di pasaran. Pengguna mempunyai hak untuk memilih jenis liquid yang mempunyai kandungan nikotina tinggi, sederhana, rendah ataupun tiada nikotina. Perlulah diperjelaskan di sini nikotina berfungsi sebagai sumber bahan ketagihan dan juga tidak merbahaya, ia juga seperti kafin di dalam kofin.
    Perlulah diingatkan rokok elektronik adalah bahan pengganti rokok biasa bagi membantu para perokok yang terdedah kepada risiko-risiko yang di ketahui oleh kita sendiri. Ada terdapat pelbagai isu-isu tentang keselamatan terhadap produk rokok elektronik ini yang dibangkitkan oleh pelbagai pihak, namun begitu tiada pihak yang mendapat lagi mengesahkan secara mendalam untuk mengharamkan rokok elektronik ini kerana rokok biasa yang telah dikenal pasti kandungan yang merbayakan kesihatan manusia pun rokok tidak boleh di haramkan dari segi undang-undang.

    BalasPadam
  3. Secara peribadi, ingin dinyatakan pendedahan racun atau bahan kimia pada manusia adalah terdedah secara terbuka dalam bentuk apa sahaja dari makanan, air, udara dan sebagainya pada zaman ini tiada yang baik pun. Jadi, kepada penghisap rokok elektronik ini perlulah berfikiran terbuka bila menghadapi pelbagai soalan kritikan, tomahan dan kutukan daripada pelbagai pihak kerana rokok elektronik ini adalah rokok yang terkini di pasaran dunia, jadi anda hanya perlu berfikiran positif seperti dinyatakan di bawah.
    1) Bahan kimia yang sedikit lebih baik daripada 4000 bahan kimia.
    2) Murah lebih baik daripada mahal
    3) Asap yang tidak berbau lebih baik dari berbau.
    4) Tidak mencemarkan udara lebih baik dari merosakkan udara.
    5) Keluarga tidak terdedah dengan risiko penyakit daripada dengan terdedah dengan penyakit.
    6) Jimat daripada memboros
    7) Boleh hisap dimana sahaja lebih baik daripada boleh hisap tempat terhad.
    8) Bila anda hisap rokok orang datang dekat lebih baik daripada anda hisap rokok orang tutup hidung.
    9) Lebih baik kurang sakit daripada banyak penakit.
    10) Lebih baik hisap rokok elektronik daripada hisap rokok biasa.
    11) Lebik baik pergi ke klinik daripada pergi ke hospital.
    12) Lebih baik banyak wang dari kurang wang.
    13) Lebik baik beli satu kotak rokok daripada beratus-ratus kotak rokok.
    Kini anda perlu membeli sekotak rokok elektronik untuk diri anda bagi membantu anda meninggalkan rokok biasa anda dengan hanya sekali beli boleh pakai sampai mati, hanya bayar sekali hisap beribu-ribu kali dan jimatkanlah wang, masa, nyawa, keluarga dan dunia anda. Selamat tinggal rokok biasa, dapatkan segera rokok elektronika dari kami.
    Berita baik untuk anda, mengikut statistik seramai 3.8 juta rakyat malaysia menghisap rokok. Marilah kita bersama-sama membantu mereka sepertimana anda membantu diri anda dengan menjadi ejen pengedar rokok elektronik ini. Kami memberi peluang kepada anda yang berminat untuk menjana pendapatan anda dengan memasarkan produk rokok elektronika kami ini. Jangan lepaskan peluang produk terbaru di dunia dan baru sahaja sampai di malaysia, komisen yang tinggi. Jadilah yang terawal untuk menjalankan perniagaan ini. Sila hubungi 019-6717083 untuk keterangan lanjut

    BalasPadam